تور قشم و هنگام و هرمز 2

شاید شما هم مثل خیلیها اولین بار هستش که میخواید به جزیره زیبای قشم سفر کنید و برنامه درست درمونی برای قشم گردیت نداری ، احتمالا تور 3 شب و 4 روز گرفتی و میخوای از تمام وقتت استفاده کنی ، بسیار عالی باید هم همین طور باشه …

بهترین حالت ممکن برای جزیره گردی ، تورهای دو روزه هستند . تور قشم و هنگام و هرمز  ،به این صورت که دو روز از وقتتون رو صرف جاذبه های گردشگری میکنید و  دوتا نصف روز دیگه هم که میمونه میذارید واسه خرید و پاساژ گردی و تفریحات شبانه جزیره زیبای قشم .

خوب تورهای دو روزه قشم گردی شامل : تور جزیره قشم و هنگام و هرمز هستش . 

به این صورت که یکروز رو میذارید واسه جزیره قشم و هنگام ، بله دقیقا یکروز برای جزیره قشم و هنگام کفایت میکنه البته اگر تنبلی نکنید . 

خوب برای اینکه توی یکروز قشم و هنگام رو بگردید باید از ساعت 8 صبح بزنید بیرون ، جاذبه های جزیره قشم شامل : دره ستاره ها ، جزایر ناز ، جنگل حرا و تنگه چاهکوه . البته که قشم جاذبه های بیشتری داره اما دیگه توی یکروز نمیشه گنجوند . خوب این موارد به اضافه جزیره هنگام . جزیره هنگام معروف ترین جاذبه ش خلیج دلفین ها هستش که اونم تقریبا 1 ساعت و نیم بیشتر ازتون وقت نمیگیره . پس در کنار جاذبه های خود قشم میتونید هنگام و دلفین هاش رو هم ببینید . و این برنامه همان طور که خدمتتون گفتم از ساعت 8 صبح تا نزدیکای غروب زمان میبره .

پس یکروز شد بازدید از جاذبه های قشم و هنگام . 

تور قشم
دره ستاره ها
جزایر ناز
خلیج دلفین ها
جنگل حرا
دره چاهکوه

روز بعدش رو اختصاص میدید به جزیره هرمز .

جزیره هرمز یک جزیره جدا از قشمه و اگر بخواید هرمز رو هم ببینید حتما باید یکروز مجزا واسش بذارید ، جزیره ای با جاذبه های گردشگری جذاب که برای دیدن همشون از صبح تا غروب ازتون وقت میگیره .  جاذبه های هرمز شامل : دره مجسمه ، ساحل نقره ای ، ساحل سرخ ، غار نمکی ، رودخانه زعفرانی و … 

خوب این شد استفاده مفید از وقتتون در 2 روز تور جزیره قشم و هنگام و هرمز . حالا اگه خیلی دیگه پر جنب و جوش باشید این فقط نصفی از 2 روزتون بود . شبش هنوز مونده . و بستگی به حس و حال خودتون داره که این 2 شب رو که خسته هم هستید چطور بگذرونید .یا میرید کنار ساحل میشینید یا کشتی تفریحی و جنگ شبانه یا اینکه میزنی به دل پاساژهای قشم و خرید …

در هر صورت امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره و کلی خاطره خوب بمونه واستون .

تور جزیره قشم و هنگام و هرمز …

سفر به قشم یعنی لذت از طبیعت، خرید و تفریح …

در یک کلام، قشم شگفت‌انگیز است. شگفت‌انگیز به‌معنای‌واقعی‌کلمه! طبیعت قشم آن قدر جذاب، بکر و فوق‎‌العاده است که از تماشای مناظر و جذابیت‌های آن سیر نمی‌شوید. شما با سفر به قشم با روی دیگری از طبیعت کشور آشنا می‌شوید که شاید تصورش را هم نمی‌کردید. از سوی دیگر، با افزایش قیمت ارز، سفر خارجی برای بسیاری از ما غیرممکن شده است. درحالی‌که با سفر به قشم بخش زیادی از جذابیت‌های کشورهای دیگر را تجربه خواهید کرد. بنابراین اگر تا به حال به قشم نرفته‌اید، سفر به این جزیره را در برنامه‌تان قرار دهید. خرید بلیط هواپیما قشم یا تور قشم تنها مقدمات لازم است تا شما را به این سرزمین جذاب برساند.

قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران است. این جزیره در تنگه هرمز واقع شده است. قشم با شهر بندرعباس، بندر خمیر، جزیره لارک، جزیره هنگام، تنب کوچک و تنب بزرگ همسایه است. مساحت زیاد، تنوع آب‌وهوایی و پدیده‌های طبیعی خاص از ویژگی‌های قشم است. بیشترین دمایی که در قشم به ثبت رسیده ۴۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده است.

آب و هوای قشم در بیشتر اوقات سال گرم و مرطوب است. دمای بالای هوا و تابش مستقیم آفتاب قشم شما را در سفر به جزیره حسابی برنزه می‌کند. اگر گرمایی هستید، تابستان و اواخر بهار به قشم نروید. در عوض پاییز و زمستان هوای قشم عالی است و با یک‌لا پیراهن می‌توانید در جزیره گردش کنید.

بهترین زمان سفر به قشم

همان طور که اشاره شد آب و هوای قشم گرم است، بنابراین بهترین زمان سفر به قشم از لحاظ موقعیت آب و هوا، پاییز و زمستان است. اما اگر آب و هوای گرم آزارتان نمی‌دهد و به‌دنبال تور ارزان قشم هستید، ماه‌های گرم سال انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

علاوه بر این در ایام تعطیلات نوروز بازار تفریحات و سرگرمی‌های قشم داغ‌تر می‌شود. بنابراین در تعطیلات سال نو هم می‌توانید سفری شیرین در قشم را تجربه کنید.

سفر ارزان به قشم

برای کاهش هزینه سفر به قشم باید به‌دنبال تور ارزان قشم باشید. تور ارزان قشم را عمدتا در روزهای گرم تابستان و رزوهای آخر اسفندماه می‌یابید. اگر اهل تور لحظه آخری هستید، چمدانتان آماده باشد. به‌محض اینکه تور لحظه آخری قشم را به قیمت مناسب یافتید، راهی شوید.

اما اگر از آن دسته افرادید که ترجیح می‌دهید به‌جای تور، خودتان برنامه‌های سفرتان را بچینید، باید به‌دنبال بلیط هواپیما قشم باشید. بلیط هواپیما ارزان قشم را هم مثل تور در تابستان و روزهای آخر اسفندماه راحت‌تر پیدا می‌کنید. علاوه بر این پس از تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان هم احتمالا بلیط ارزان قشم را آسان‌تر می‌خرید.

5/5 - (2 امتیاز)

3 thoughts on “تور قشم و هنگام و هرمز 2

  1. تور قشم گردی رو از شما گرفتیم و خیلی خوش گذشت ممنون از همه عزیزانی که زحمت کشیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تورهای ویژه پرطرفدار

تور قشم و هنگام

اختصاصی / خودرو دربست

تور قشم گردی

تور ویژه قشم و هنگام

اختصاصی / خودرو دربست

تور قشم گردی

تور جزیره هرمز

اختصاصی

تور جزیره هرمز
شبهای قشم
جاذبه های گردشگری قشم

شبهای قشم 1

شبهای قشم شبهای زنده ای هستش و اگه هوا هم خوب باشه میتونه حسابی براتون لذت بخش باشه . این مطلب حتما بخونید به همراه فایل صوتی

ادامه مطلب »
ویلایی شبانه قشم
اقامت در قشم

اجاره ویلایی قشم

مهمترین موضوع در هر سفری محل اقامته ، اگر به دنبال یک جای خوب و با صفا در جزیره زیبای قشم میگردید . این ویلایی دو خواب حیاط دار رو از دست ندید … اجاره ویلایی قشم

ادامه مطلب »